zondag 25 juli 2010

Birthday Time!

Vandaag ben ik eindelijk 16 jaar geworden!
Vanochtend cadeautjes uit gepakt en taart gegeten en
vanavond naar Scheveningen om ergens wat te eten en vervolgens
door naar het Circustheater om Mary Poppins te zien!

Dit zijn de cadeautjes die ik vanochtend heb gekregen van mn familie:



De Blackberry Bold 9700.


Zilveren armbandje van mn broer.


Lila armbandje van mn zusje.


Nivea pakketje.


Hoera 16 t-shirt met een foto toen ik 14 was..


Nagellakjes van mn zusje.


Kaartjes voor Mary Poppins.
Lacoste portomonnee + Olifantenmobielhanger van de vriendin van mn broer.
En nog €50.
Alle foto's zijn gemaakt met mn Blackberry, die opzich best een goede camera heeft!
XO

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kado's! En gefeliciteerd (:
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LEEEEUK !

    & happy bday febe, veel plezier vandaag :-)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie cadeaus, vooral die armbandjes van je broer en zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh dat zijn echt leuke cadeau's :)
    die mobiel heb ik zelf ook, haha

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje stuurt, ik probeer altijd op je berichtje te antwoorden!