maandag 5 juli 2010

Can we pretend that airplanes, in the night sky, are like shooting stars

Hai! Zaterdag heb ik geholpen op het feestje van de moeder van m'n beste vriendin.
We moesten de mensen verwelkomen met koffie / thee en later op de avond brachten we
hapjes rond en werd de koffie / thee, rode wijn / witte wijn. Van 20.00 tot 3.00 heb ik geholpen
en als dank kreeg ik een H/M -waardebon van 30€! Toevallig had ik nog een rokje en een shortje nodig voor TunesiĆ« en die heb ik vanmiddag 'Last Minute' gekocht. Ook heb ik wat tijdschriften en snoep voor in het vliegtuig gekocht.

Rokje - 9.95€
Shortje - 5€

2 opmerkingen:

  1. Hey! You have nice blog! I have giveaway on my blog. Maybe you would like to join :)
    xoxoxo

    http://www.xmyownlife.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje stuurt, ik probeer altijd op je berichtje te antwoorden!