dinsdag 24 augustus 2010

Awardje!


Vandaag kwam ik erachter dat ik een award van http://singasngthnh.blogspot.com/ ( Song - Thanh ) heb gekregen. En daarvoor moet ik 7 feitjes over mezelf vertellen, laat ik maar beginnen:


1). Dit schooljaar zit ik in mijn examenjaar HAVO, hierna hoop ik door te stromen naar het VWO.
2). Ik hou van nagellak en heb bijna elke week wel een ander kleurtje op.
3). Ik ben verslaafd aan galettes, kersensnoepjes en lolly's.
4). In 2012, als mijn ouders 25 jaar getrouwd zijn ga ik naar New York!
5). Ik wil werk, maar ik heb het niet, want ik ben te lui om het te zoeken ;(.
6). Ik ben bang voor liften, vandaar dat ik deze vakantie niet op de Eiffeltoren ben geweest.
7). Ik hou van dieren en ik heb er zelf..... 0!


2 opmerkingen:

Lief dat je een berichtje stuurt, ik probeer altijd op je berichtje te antwoorden!