maandag 25 oktober 2010

Outfit - 25 oktober



-×-

3 opmerkingen:

  1. Een reactie, niet gericht op je blog! (sorry, wist niet hoe ik je op een andere manier een berichtje kon sturen)

    Op Gilrscene zag ik dat je gemaild hebt over het kettinkje dat Charlie draagt in Gtst. Heb je hier al antwoord op?
    Ik ben namelijk ook erg benieuwd waar deze van is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, omdat je mijn blog volgt wil ik je even laten weten dat ik mijn blogspot-adres heb veranderd,(het is nu http://highasbirds.blogspot.com) en omdat ik het heb veranderd ontvang je mijn nieuwe posts niet meer.
    Dit kun je veranderen door mijn blog opnieuw te volgen (je moet mijn blog eerst 'onvolgen' om dit te kunnen doen).
    Ik zou het erg leuk vinden als je mij weer (opnieuw) volgt!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje stuurt, ik probeer altijd op je berichtje te antwoorden!