woensdag 15 december 2010

Outfit 15 december



Blazer - zusje (h&m), shirtje - h&m, sjaal - pimkie, rokje - h&m, 100den, panty - primark, laarsjes - primark, bruine ring - six, bloemenring - ?, armbandje - action.
Dit is wat ik vandaag aan heb. Morgen is ein-de-lijk mijn laatste échte schooldagje van 2010. In de avond ga ik met wat vriendinnen sushi maken en film kijken en na de Kerstbrunch van vrijdag heb ik heerlijk vakantie! Helaas is er vandaag een aardig grote kras op het schermpje van mijn 5maanden oude mobiel gekomen, iemand enig idee hoe ik deze er af zou kunnen krijgen?
Fijne avond!
-×-

8 opmerkingen:

  1. Leuke outfit,
    iets wat ik zelf ook wel zou dragen.
    Simpel maar toch erg leuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaa, ohmygod, ik hou echt van die A&F geur! ik ga echt dat geurtje halen als ik in amerika ben. :d anyways, leuke outfit feeb !! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je lieve reactie, je haalt het vast wel! Ik volg je (dacht dat ik dat al deed.) liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een hele leuke outfit ! En je sjaal is echt super leuk (:
    xoxo

    Zou je ook even op mijn blog willen kijken? Je mag me volgen als je dat wilt (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the outfit !


    http://ieatfashiontoday.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje stuurt, ik probeer altijd op je berichtje te antwoorden!