zondag 5 december 2010

Zie ginds komt de stoomboot uit Spanje weer aan, hij heeft ons cadeautjes gegeven, nu kan hij weer gaan.

Vanavond heb ik Sinterklaas gevierd met familie en ik ben flink verwend, morgen zal ik van alles een foto maken omdat het daar nu een beetje te donker voor is. Gister ben ik eerst met mijn beste vriendin Koren ( glamour-forever.blogspot.com+ zie eerste 2 foto's ) naar Den Haag geweest en heb daar een heel leuk paar suede, zwartkleurige wedges gescoort, ook daar maak ik morgen een foto van. Gisteravond heb ik Sinterklaas gevierd met wat vrienden en vriendinnen en daar heb ik een parelmoer, roze nagellak gekregen + twee grappige cadeautjes. En vorige week had ik heel gezellig de verjaardag van een vriendin waar je ook wat foto's van kunt zien ( de vier onderaan )







-×-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een berichtje stuurt, ik probeer altijd op je berichtje te antwoorden!