woensdag 5 januari 2011

Outfit 5 januari





jas - h&m / tas - accessorize / vest - primark / tuniekje - h&m / laarsjes - abloom / riempje - primark
Al een tijdje had ik een hele leuke jas op het oog bij een winkeltje in de buurt. Na drie keer te hebben langs gelopen maar hem te laten voor het was, sprong ik gisteren op mijn fiets op hem met sterke tegenwind te kopen. Eenmaal bij de winkel aangekomen zag ik dat het rek vol met deze jas er niet meer stond.. Binnen hing er nog één donkerbruin exemplaar waar een knoop vanaf was. Die zou ik dan waarschijnlijk met korting kunnen krijgen, maar ik besloot het risico niet te nemen. Want als er in de winkel al een knoop was afgegaan zou de rest van de knopen er met mij als eigenaar binnen een week af liggen. Daarom liep ik maar de oude vertrouwde h&m binnen om een simpele jas te kopen en deze zwarte jas werd het. Voor €29.95 was 'ie van mij en het overige geld wat ik normaal aan de andere jas zou besteden gaat nu waarschijnlijk naar een deel van de rode vans, die ik ook al een tijd wil! Hopelijk zullen de vans niet uitverkocht zijn als ik besluit in tegenwind na lang twijfelen naar ze toe te fietsen!
-×-

7 opmerkingen:

  1. ziet er leuk uit meid ;)
    X
    http://fillmylittlecloset.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit, ben jaloers op je tas! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tas en vind je vest en riempje leuk!

    Entey my give away at http://ahugeheartforfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah deze laarsjes zijn echt perfect! (heb ik dat niet al een keertje gezegd? XD)
    Naja ze zijn iedergeval errug leuk! :)
    &Heb je een nieuwe header?
    Hij is mooi ^^

    En over je vraag: het waren oorbellen en een ketting! Oehw ja ik zoek nog wel naar een double finger cross ring ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. you have a nice style girl!kisses

    http://www.facebook.com/pages/Manuela-from-Lets-talk-about-fashion/176263925732718

    BeantwoordenVerwijderen
  6. you look lovely, you should show you're face more often on pictures :)


    Kenza xxx
    http://teacupandmacarons.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje stuurt, ik probeer altijd op je berichtje te antwoorden!