zondag 6 februari 2011

and every time I try to see I am losing sight of what is really there



Omdat ik moet sparen voor 2 vakanties, mag ik niets meer uitgeven van mezelf. Zaterdag heb ik de 2 laatste dingetjes gekocht en daar komt binnenkort nog een bikini bij. Vanaf nu (op de bikini na) mag ik dus helemaal geen geld meer uitgeven van mezelf aan kleding. De 2 laatste dingen die ik heb gekocht waren gelukkig niet duur. De ring was €2 bij de v&d en het broekje €6 bij de Bershka. De rest gaat naar Blanes en 2x Barcelona! Verder ben ik er nog niet uit welke vans ik moet nemen.. Ik denk dat ik als ik ze ga kopen gewoon de winkel binnenstap en met m'n ogen dicht kies. Ik twijfel ook tussen 2 kleuren bikini's. Welke vinden jullie het leukst?

2 opmerkingen:

  1. blauwe bikini!! cognac is soms heel raar (bij mij dan dan word ik heel bleek en jij bent ongeveer even bruin/bleek/huidskleurig als ik!)
    en rode vans die zijn gewoon brandweergoed.
    oke je weet wat ik bedoel
    DOEI LOVELIE

    PS LOVE THE RING AND THE SHORTS
    echt super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zijn super mooi welke winkel kan je die kopen?

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje stuurt, ik probeer altijd op je berichtje te antwoorden!