dinsdag 15 februari 2011

Things we say just cut and paste, over and over again without communicating



Blazer - H&M, Sjaal - Action, Ketting - Hans Textiel, Rokje - H&M
Dit is wat ik vandaag aan heb. Ik ben echt heel blij dat ik een zusje heb die even lang is als ik. Zo heb ik deze blazer van haar geleend en lenen we af en toe wat kledingstukken van elkaar :). Op de foto's zie je niet heel goed wat ik aan heb maar onder de blazer had ik nog een wit shirtje met de ketting erop die je op de tweede foto kunt zien. Verder droeg ik er nog zwarte, simpele enkellaarsjes bij. Over 2 weken is het alweer voorjaarsvakantie voor mij, hebben jullie al plannen voor deze vakantie?

4 opmerkingen:

  1. super leuke outfit! :)
    ik ga lekker een weekje naar oostenrijk, wintersporten, jij dan ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou van outfits met een blazer (L) Het rokje staat er leuk bij, en zo'n mooi ketting maakt het dan weer af :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. alles is zo leuk! dat 1e jurkje is echt super lief en je camera ring! haha die is echt geweldig.
    ik volg je!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje stuurt, ik probeer altijd op je berichtje te antwoorden!