maandag 30 mei 2011

vacation!

de examens zijn eindelijk voorbij en dat betekent dat ik nu 3 maanden vakantie heb! het ging niet heel erg goed, dus er is een kans dat ik iets moet herkansen. hieronder een aantal foto's van wat mij de afgelopen dagen heeft bezig gehouden.

het jurkje wat ik aanhad tijdens een diner van mijn school. dit diner was een afsluiting van de examens voor alle eindexamenkandidaten. ik kwam er op de avond zelf pas achter dat het jurkje twee schouderdetails hoort te hebben, maar dat had ik in de winkel over het hoofd gezien. eigenlijk vind ik het met één schouderdetail zelfs mooier.

mijn tafel tijdens het diner.


een lekker en gezond ontbijt. ik probeer de laatste dagen redelijk gezond te eten omdat ik zaterdag naar blanes ga! het zou dus niet verkeerd zijn als er iets van mijn buik af kon gaan.

gister speelde ik met mijn team een kampioenswedstrijd met tennis. er kwam heel veel support kijken en uiteindelijk hebben we in de hele competitie (42 wedstrijden), maar 1 wedstrijd verloren :). dat betekent dus dat we kampioenen zijn geworden!


zoals ik al zei, vetrek ik zaterdag naar blanes! ik heb er heel veel zin in om 8 dagen heerlijk op het strand te liggen en te feesten, hopelijk zit het weer dus een beetje mee! weten jullie al waar je heen gaat op vakantie?
zoals je kunt zien zitten er heel veel witte vlakken tussen mijn foto's en tekst.. weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? als ik hem normaal opsla komen er standaard heel veel enters tussen, wat ik heel lelijk vind.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk jurkje! Gefeliciteerd & veel plezier in Blanes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuke foto's
    & veel plezier in blanes lucky you! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met het winnen!
    &Wat een lief jurkje (:
    Haha grappig dat je er pas zo laat achter kwam,
    gelukkig dat je het zelf mooier vond!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje stuurt, ik probeer altijd op je berichtje te antwoorden!