zondag 3 juli 2011

NEW IN

Afgelopen week heb ik een hele drukke week gehad, gezellige dingen gedaan met vriendinnen, genieten van m'n vakantie etc. Ook mijn diploma-uitreiking heb ik gehad en dus de middelbare school voorgoed afgesloten, wat ik nog steeds best een gek idee vind. Vandaag ben ik even naar de stad geweest, want een vriendin vertelde dat het 2halen-1betalen is bij de Pieces. Het gestreepte shirtje en de broeklegging heb ik daar voor €3.75 per stuk gekocht. Het zwarte shirtje heb ik al in het turquoise (zie vorige post), maar vind hem zo leuk dat ik hem ook in het zwart heb gekocht. Volgende week ga ik elke dag werken en in de avond weer wat gezellige dingetjes doen :). Wat gaan jullie doen volgende week?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een berichtje stuurt, ik probeer altijd op je berichtje te antwoorden!