woensdag 15 februari 2012

Mobile diary - Part 1
















Muppets actie op m'n werk! Naast dat ik het een leuke actie vond ben ik als cassière blij dat deze actie nu weer voorbij is + warme chocolademelk drinken met lieve klasgenootjes na drie vermoeiende hoorcollege's





























Veel sneeuwfoto's heb ik niet gemaakt. Toevallig kwam ik er nog een tegen met het hondje van een vriendin.






























Docenten die zich niet afmelden als ze ziek zijn.. Gelukkig zit de Mac in de buurt, dus dat was een lekker 'ontbijtje' in de les, zonder docent.






























De goedkope dagkaarten (€13!) voor het reizen met de trein zijn weer verkrijgbaar bij het Kruidvat! Komt mooi uit met carnaval! Gaan jullie nog iets doen met carnaval?






























Gezellige meidenavondjes, ik hou ervan! Hier hebben we eerst pizza gegeten, zijn daarna naar een feestje geweest en vervolgens uitgegaan.


























Heb een hele leuke Valentijnsdag gehad gisteren! Hoe was jullie Valentijnsdag?

Wat vinden jullie ervan als ik vaker van dit soort posts doe? Hoor namelijk weleens dat jullie het ook leuk vinden als ik wat meer persoonlijke posts doe, dus dit was een soort van test-post!

7 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Ik vind het eten er heerlijk uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn leuke foto's! Het is wel leuk om wat meer van 'jouw' leventje te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's het gebakje ziet er lekker uit. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuke foto's, die valentijns-taart ziet er héérlijk uit! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke foto's, ik vind zulke diary's altijd leuk om te zien. Die taart ziet er inderdaad erg lekker uit! En oeeeps ik heb nog een volle muppet kaart, kan ik 't nog wel inleveren?! :P

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje stuurt, ik probeer altijd op je berichtje te antwoorden!